OMG!

OMG! Ont i huvet o seg imorse! Älskling va snäll o lämnade iväg prinsessa på dagis så ja slapp stressa. OCH Råkar komma till Hansa 10 min försent tack vare buss H-vete som inte kan gå oftare, så jag får seriöst utskällning för de nä ja kommer fram, och C va seriöst precis på väg att trycka på skicka, på ett mail om att ja inte skulle få närvaro! Dom får gärna komma försent m.m, men ALDRIG en själv för då riskerar man ett H-vete! :O Mötet slöt rätt ok ÄNDÅ! Så råkar man krocka me GT oxå! hahaha Jisses! Vill inte köpa tidningen! Köpte mig en liten dress till bebis iaf, för o göra dagen OCH mig lite gladare. Blev pappa med, så de gjorde de bara ännu mer POSITIVT! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0