Tiderna Förändras <3

De har hänt mkt under den tid jag inte har varit inne o skriva någonting!
2009-08-08
En kväll jag aldrig kommer att glömma!
En helt fantastisk kväll jag inte kan beskriva med ord hur underbart de var!
Nu har de gått en tid och jag älskar dig fortfarande lika mkt!
Du betyder så otroligt mkt för mig!
Vi är ett par knäppskallar som passar otroligt bra ihop! xD
Tiden me dig har varit helt UNDERBAR!
De har hela tiden varit du och jag Älskling<3
Från bästa vänner till det finaste paret någonsin!
Skulle du någonsin lämna mig skulle den största delen av mig försvinna!
Vi är EN!
<3<3<3
Bara den här bilden ger mig minnen tillbax om oss och jag kommer aldrig glömma vår tid tillsammans!
Att bara en bild kan betyda så otroligt mkt!
ÄLSKAR DIG LINUS MALMBERG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0