Ny dag

Ännu en dag på Hansa bland halvroliga människor :P
Har jätte trevligt me dom faktiskt, snackar om allt möjligt.
Har inte känt de här roliga o sociala på ja vet inte hur länge?
Jätte skönt att få komma ut o röra på sig, så man slipper sitta helt instängd i lägenheten o bara glo in i väggen!
Hade turen att jag fick åka bil hem idag ;)
Slapp man åka bussen som är proppFull klockan 2.
Nu har man vart o hämtat Emilia på dagis.
Allt har vart bra som vanligt, förutom att ja glömde hälften som skulle me!
Tur att jag inte glömde mig själv iaf :P
Tänkte att ja skulle få Emilia sysselsatt så att ja kan ta tag i kragen o städa lite.
Har blivit dåligt me de, eftersom man inte äger en egen dammasugare :S
Tur man har Linus mamma som lånade ut en!
Väntar på att älsklingen ska komma hem från jobbet.
Så himla skönt att vi båda har fått någe att göra om dagarna!
NEJ NU FÅR JAG TA TAG I LÄGENHETEN!
(Innan ja hinner bli lat av mig igen)
...Ha de så bra mina vänner...
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0