VartHarSolenTagitVägen!?

Fick sova lite idag med i morse...Lr har vilat hela dagen egentligen!
Har haft så fruktansvärt ont i magen, Lingonvecka på G... =S Börjar lida enormt just den veckan! Älskling har vart duktig o skött precis allt här hemma idag..Jag har verkligen inte fixat de..men sen piggnade ja till lite, så jag tog med mi Emilia hem till Madde en sväng och tog en liten fika me henne...*Trevligt* Vi spelade lite Guitar Hero med =p Gick ju bra..Emilia som ville spela =) På vägen hem från M så plockade Emilia en bukett blommor till pappa...Så Gulliig!!! Sen gick vi till affären, sen raka vägen hem för att ge blommorna till pappa hih* Min prinsessa sover nu, får se va man ska hitta på me henne i morrn, dagis e stängt så...Blir väl att gå ut åh ha roligt OM de kan bli fiiint väder någon gång! Älskar att vara ute me Snuttan!

Ja ja de visar sig imorrn....älskling ska till stora staden så vi blir själva!
Vi hittar alltid på någe bus hihih*

ÄLSKAR MIN PRINSESSA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0