Stranden <3

Lite förmiddags mys med pappa innan han far till stora staden och innan stranden!


De här fick ja efter en härlig sommar dag på stranden! Dels de ingen annan stans dock :S
Lite dålig bild............



Va jätte härligt att sitta på stranden!
Va inte där ensam! hade med mig mamma, Fredrik, Veronica, Emilia åh Johanna =)
Hade jätte mysigt! Solade och badade =P Själv så doppade jag mig inte helt hehe...
Emilia va inte så himla förtjust i de kalla vattnet först, men sen så badade hon jätte mkt med johanna hihi *
Skulle egentligen hem till Kristoffer på fika idag men de blev inte så tyvär!



Mina Änglar <3<3<3<3

Och så lite bus i sanden såklart... =) <3
Vad är en strand utan lek med sand!? =P



Jag sa till Emilia att de ser ut som att hon har knästrumpor heheh... <3
När vi kom hem så smörjade ja in oss lite efter den starka solen.
Sen så fick vi i oss lite krubb, sen somnade Emilia väldigt fort till film... gos gos med mammi åh pappi <3

FAMILJEN Kolmodin//Frögren <3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0