SovMorron

Fick sova lite idag, de va skönt!

Sover rätt dåligt nu förtiden, fattar inte varför!? =O Men de e väll så de funkar så här års!?
Tog de rätt så lugnt på förmiddan, sen så gjorde ja mig i ordning för att träffa kusin som ja inte har gjort på länge...
Möttes utanför mitt sen så gick vi åh köpte fika...( Fika hemma vi mej )
Snacka lite skit sen så gick vi vidare hem till henne och de blev då en till liten fika där, dock bara en kopp kaffe då! hehe *
LÄNGTAR tills man får träffa sitt lilla kusin barn, snarare 2 st kusin barn på G....lika NYFIKEN på dom båda =)
Jo du E, nu e de bara 6 dagar kvar till beräknad datum...Allt kommer att gå brA! Och ja kommer alltid att finnas för dig/ER
KOM IHÅG DE GUMMAN!

De gäller samma sakt till dig V.....Kommer alltid att finnas för dig/ER! Och allt kommer att gå så bra!
NI kommer att bli UNDERBARA Mammor båda två!

DE MÅSTE NI BÅDA KOMMA IHÅG!!!

Ja nu sitter man bara hemma o ruttnar....
Blir väl att se film som vanligt...

HA DE GÖTTANS HEEEEEJ!!

PS: Lite dåligt me kommentarer tycker jag....
Inte för att de spelar mig någon roll, Men hade vart roligt me någon kommentar iaf *  =p

Kommentarer
Postat av: jennie

hejhej.snart slite bo:)

då skall vi hitta på massa BUS:)

2009-06-14 @ 17:16:46
Postat av: TanRa

Hihih Aaa de ska bli så roligt att du ska flytta hit =) Ja massor med bus ska de blii :P

2009-06-14 @ 21:40:33
URL: http://pannys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0