Vi ska bo på landet!

Igår bestämde vi oss för att åka till Hellvi....
Har packat de mesta redan tidigt imorse så att man slipper att stressa..
SKÖNT att ha de klart när May-Gun kommer o hämtar oss!
Vi kommer att bo där i hela 3 veckor, och de kommer att bli lugnt o SKÖNT!
Emilia älskar att vara hemma vid fammo, och hon älskar att sova i stugan! Hon är väldigt mkt för äventyr, och de är så underbart roligt!
Vi ska ha massor med MysPys tillsammans hela familjen..........BARA viii.... <3<3<3
Kommer inte att vara så lätt anträffbar på mobilen eftersom att de är rätt så dålig mottagning på landet! Inte för att de gör mig någonting när man ska ta de lugnt!
Kommer att sakna vissa personer dom veckorna såklart..... ni vet! <3
För ja kommer nog inte att komma till slite så mkt under de 3 V...? d visar sig...

mamma <3 Emilia <3 pappa
 Löööve <3<3<3<3

Va bara tvungen att dela me mig av ett kort som jag hittade =P


 

Tänk att mina bröder tkr om mig så mkt =P Jag läser saga för dom hehe *

Otroligt men sant...detta är min Prinsessa Emilia <3<3<3

 

 dålig bild men söööjt....så liten...växer så fort !!!

Detta kort viste ja inte ens själv om hahahah...




Måste lägga in fler gamla bilder som ja har hittat....hehe va kul.....=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0